2013. július 14.

Boldog szülinapot Gabikának, boldog megünneplés volt, meglepetések, titkok, készülődések... a lányokkal kitaláltuk, hogy tartunk egy jó nagy meglepetés bulit számára, a fiúk még lefoglalták a figyelmét elhívták otthonról mi berendeztük a szobáját és utána jött a szokásos szombati hangulat , a gáton sétálás, buszozás jóval később. Olyan boldog voltam, hogy átjött Clau és velünk volt nagyon rég nem láttam már. Körösön meg rettentően beindult velünk az élet, minden volt de tényleg minden kiadtunk magunkból mindent , tettük amit tenni kell, lányok értetni fogják azt, hogy Hajcsomó.  egyre közelebb érzem magam velük, annyira jókat tudunk beszélgetni, nevetni, hülyéskedni és annyira boldog volt minden . ami nem is volt boldog az is rendbe jött. sok minden megtörtént, volt felszabadító érzés, fura, élet kibeszélős, és csupa sok jó dolgok. mindig ilyenkor azt kívánom, hogy bárcsak megállíthatnám az időt mintha másik világba csöppennék bele és mi is teljes felszabadultsággal sodródunk a idővel . napról napra újra és újra elmondhatom, hogy én vagyok a világ legboldogabb embere. annyira örülök, hogy bármi rossz történik velünk félre tudjuk tenni és csak jól érezni magunkat, és ilyen jó emberekkel körbe venni magunkat. mindenkinek képesnek lennie kéne erre. tele vagyok várakozással nemsokára Horvát ország, amikor lemaradunk arról, hogy itthon mi zajlik és teljesen új környezetben lenni az kapcsolja ki a világ minden dolgát igazán körülöttünk. félek, hogy elfog telni ez a nyár nem akarom, hogy vége legyen...