2013. július 11.

rengeteg idő eltelt, rengeteg ideje nem írtam rengeteg változás nagy nagy érzelmi tragédiák, megújulások, sokszínű napok , drámák , és bulik halmaza . annyi fonál van amin elkezdhetném írni a sok sok dolgot nehéz megfogalmazni  átláthatatlan de mégis érthető mondatokkal a jó erősen becsomagolt történetem.
csak próbálok egy percet de csak egyet komolyan egy percet arra szánni, hogy átgondoljam a sok sok hülye cselekedetem vagyis azt az egyet ami életem tragédiája, hogy ennyire naiv, hiszékeny és rossz ember voltam. ez már inkább valami féle undor a testemben amit megfognák és kivennék. mindig is gondoltam, hogy egyik percről a másikra változnak a dolgok. de ilyen szinten elhinni azt ami nem is létezett, álomtéglákból házat építeni... egy fontosat meg mellék szerepelővé tenni . csúnya dolog volt. segítő kezek, de a végére már nem is érdekelt a majdnem szeretetet és undort tényleg egy hajszál választja el. a véremben van benne a játék néha úgy érzem imádok kapni és adni, megadni és elvenni. de azért persze naiv kétszer nem leszek. így is a gyomrom fordul fel a düh-től. persze nem most-ról beszélek most az érzelmi világom boldogos és kiegyensúlyozott. a minden napjaim gyorsan eltelnek és pihentetően semmi tragédia. de ha vissza gondolok pár héttel ezelőttre a semlegesség és a harag egyszerre volt jelen . szerencse, hogy nem szokásom szarakodni a semmin és nem foglalkozni a gyökérségekkel amit csak magamnak köszönhetek de idejét éreztem leírni .
de a végén én nyertem.
de most olyan jó minden éljük a kilenc hónapja várva-várt nyarat két hét múlva Horvát ország és a tegnapi este , borozós beszélgetősen eltelt és örülök nektek lányok ! folyamatosan Szombati Körösök , hajnalozások. imádom. minden percét megtudnám állítani örökre itt ezt ami most van. erős kijelentés lehet de ebben a pillanatban én vagyok a világ legboldogabb embere !