2013. szeptember 24.

Mit csináltunk egész nap? Megoldottunk mindent . El is felejtettem írni az elmúlt napokban történő kedves gesztusról. Kaptam egy levelet, egy levelet ami mindent lebontott egy olyan embertől akivel mindig vissza térünk egymás életébe születésünk óta.  Annyira jól esett, jól esett ilyen őszinte levelet kapni nem vagyok egy könnyen elérzékenyülős típus de az őszinteségre és az elmúlt rengeteg időre a sok közösen eltöltött bevillanó képekre, emlékekre  és  belegondolva mindenbe  ami volt eltűnt az összes apró-cseprő kis hülyeség ...tehát jól esett. rettentően meglepődtem de ez boldog meglepettség volt amire soha sem számítottam.
Imádtam ma kiülni beszélgetni Clauval egy nagyot, elég komoly témába haraptunk bele de jól esett, jól esik egyformának lenni és tényleg értékelni mindent azt, hogy minden nap felkelhetünk, képesek vagyunk egy boldog életre és nincs semmi komoly problémánk. egyszerűen hálás vagyok... hálás vagyok a környezetemnek, magamnak és annak, hogy ilyen jó napjaink lehetnek. Bizonyos problémák persze mindig voltak és vannak és lesznek de egyszerűen néha ki kell zárni nem szabad azoktól függni. Képesek vagyunk mindent kontrollálni, és úgy alakítani ahogy a számunkra a legmegfelelőbb. Mindenki képes rá hinni kell és megfontoltan cselekedni. Aludnom kell egy nagyot a közeljövőben hisz ez suli időben technikai képtelenség. Aludnék és aludnék legszívesebben... de be kell érnem ezzel a pár órával.