2013. szeptember 22.

Regina az aki bírja a piát. Egész biztos,hogy ő betonból van. Annyira de annyira jó volt,hogy átjött és kitudtunk beszélni mindent úgy eltelt az a négy óra mintha pár perc lett volna. Imádom azt mikor valakivel ennyire egy hullámhosszon vagyunk és annyival értékesebb este volt mint akár egy Gold vagy bármerre... 
Claudiával ijesztően fura mikor beszélgetünk a jövőről ezt tettük körülbelül egy hete is és bevált ? Fizikai képtelenségnek tűnt akkor de mégis mintha beleláttunk volna valami elbaszottat és feleslegeset az egészbe.

Rövid lett az egész. Általános iskola óta tartó rövidség.Valamelyik nap furcsát álmodtam... majd tegnap megint. Ugyanarról. Arról a hosszú hajáról, szép kis arcáról, törékeny testéről. Én mentem mögötte ő előttem szép nagy haját láttam csak... nem bírtam utána szaladni mindig mikor utolértem  és megfogtam volna,hogy forduljon felém levegővé lett. ijesztő és frusztráló. Bár láthatnám újra, láthatnánk. Utálom azt, hogy rengeteg kép és rengeteg emlék van itt csak belőled !!!