2013. október 2.

Egész este úgy aludtam mintha nem is aludtam volna... körülbelül fél óránként felkeltem mindig minden megzavart forgolódtam és mintha reggelig csak gondolkoztam volna és nem tudtam volna kikapcsolni az agyam borzasztó volt.  Végre viszont ott lehetettem iskolában pont a mi napunkon mikor mi figyeltünk egész nap a kis gólyákra mi osztottuk a feladatokat ... szuper volt mindig tenni-venni magunkat és versenyt futni a rohanó idővel. Az egész nap végigpörgött ... az a hat óra mintha két perc lett volna utána a hosszú táncpróba még rátett egy lapáttal arra, hogy vég kimerülve érezzem minden porcikámat. És mivel kötelességeimhez hű vagyok tanulásra is tellett az idő. Holnap végre jó lesz kicsit relaxálódni megyek körmöt csináltatni, nincs semmi dolgom, alszok nagyokat és készülődök a péntekre ami szintén csak hosszú lesz fél nap tánc, a másik fele az éjszakai élet és a gólyabál és meg ne feledkezzünk a suliról. Telik úgy igazán minden....